<p>Verkoop, levering, installatie en</p>
<p>onderhoud van alle kantoormachines</p> <p>IT-planning & organisatie advies, </p>
<p>Cobit implementatie & audit, interim </p>
<p>management & outsourcing voor </p>
<p>IT-functies.</p>

Technische Ondersteuning

Posted on: januari 31st, 2012 by admin No Comments

Technische Ondersteuning

Dienst na verkoop

Naast onze eigen techniekers (3 copiertechniekers die oa ook de connectiviteit verzorgen) kunnen wij steeds beroep doen op de productspecialisten van onze leveranciers zelf.

Wij beschikken over onze eigen technische dienst waardoor wij alles in eigen beheer hebben zodat interventies steeds in de kortst mogelijke tijd kunnen worden uitgevoerd.

 

Technische dienst op Copiers

Onze copier techniekers worden op heel regelmatige basis door Toshiba bijgeschoold, en dit niet enkel voor wat betreft nieuwe toestellen maar zij krijgen evenzeer tussentijdse opfrissingen op bestaande modellen.

Ligt uw toestel volledig uit dan zal er voor worden gezorgd dat de eerst vrijkomende technieker uw toestel als eerstvolgende komt servicen.
Vraagt uw toestel zelf om onderhoud dan zal in het slechtste gevel uiterlijk binnen 8 werkuren de onderhoudsbeurt worden uitgevoerd.

Hebt u een drukke periode voor de boeg (vb open deur dag) dan kan u steeds een preventief onderhoud aanvragen ten einde er voor te zorgen dat u probleemloos door de drukke periode komt.

Tijdens het normale periodieke copieronderhoud (waar het toestel zelf om vraagt) zullen alle onderdelen worden vervangen die u toelaten in optimale conditie en ongestoord verder te werken, meestal tot het toestel zelf zijn daaropvolgende service vraagt.

Ten einde u de best mogelijke service te geven zal er voor gezorgd worden dat u in de meeste gevallen (behoudens uiteraard vakantie of ziekte) steeds dezelfde vertrouwde technieker in uw bedrijf krijgt. Al onze techniekers hebben een zeer volledige carstock in hun wagen zodat het eventuele euvel meestal onmiddellijk kan worden verholpen.

Afhankelijk van het aantal afdrukken dat u maakt op maandbasis en het aantal afdrukken dat met de toner voor uw toestel kan worden gemaakt ontvangt u steeds één of meerdere reservetoners.
Indien één der toners van een Toshiba MFP op een laag niveau komt (vanaf 20%) verstuurt het toestel automatisch een email en ontvangt u ruim vooraf een nieuwe toner.

Indien uw email systeem het versturen van dergelijke mails niet toelaat dan verzoeken wij u ons onmiddellijk te verwittigen bij plaatsen van de reservetoner zodat u reeds een paar dagen later opnieuw over de nodige reserve beschikt.

Bij MFP (multifunctionele) toestellen die gekoppeld zijn aan uw netwerk bestaat de mogelijkheid om tellerstanden automatisch naar ons door te sturen. Zodoende wordt u hiermee niet langer ‘lastig gevallen’.

U kan indien u dat wenst uw toestel dermate laten configureren dat wij automatisch worden verwittigd van pannes.

Onze technieker is dan misschien reeds op weg naar u toe voordat u zich realiseert dat er een probleem is.

Met de gratis beheerssoftware van Toshiba kan eenieder die over minstens één toestel van onze e-bridge generatie 2 beschikt, zelfs vanop afstand de volledige controle voeren, niet alleen over de Toshiba copiers, maar over alle netwerkgekoppelde copiers en printers van andere leveranciers. Het volstaat deze gratis software te downloaden van de Toshiba site en eenvoudigweg te installeren op uw server.